Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, June 24, 2010

Thanks la Kak Maya oooiiiiii


Terima kasih, saya macam xpercaya saya akan dpt award ni...Saya ucapkan terima kasih x terhingga (sambil mate bergenang air mata) terutama kepada Kak Maya, Fans2 saya yang xkedekut mengundi saya sampai habis kredit, ibu bapa yang tercinta, pihak blogspot dan semua rakan media yang menghangatkan cerita2 panas saya juga kepada tunang saya, Yes I love u bebeh. (Ahaks camni lah lagak artis masa dpt award kat Malam Anugerah ape2pun).

Ekceli, award ni dah dapat lama tapi ade masalah teknikal mase nak posting...skg ni pun xleh copy terus tapi kene type semula...hmm jadi kerja...sbb tu kene tunggu masa yang betul2 free untuk buat nie....


Soalan 1
Adakah anda rasa HOT..?

Jawapan 1
HOT sebenarnya dari semalam. Maxis buat hal...Line dah kene blog. Bile dah byar sampai la nih line masih xclear....HOT giler. Service provider yang menyusahkan pengguna. Menyusahkan!!! terpikir nak tukar post paid lain. Wahai maxis, ingat korg bakal hilang sorang, abg aku pun dah xpakai maxis, kak maya pun nak tukar broadband lain.... Sekali aku beli lain, fahril n mak mertuaku pun akn ikut sbb kitorg 1 pakej....Jaga lah sikit customer babe....(Dah jadi luahan perasaan ni!)

Soalan 2
Upload wallpaper PC/Laptop yg anda guna skrg?

Jawapan 2



Soalan 3
Cerita pasal gambar nih..?

Jawapan3
Amek gmbar ni kat internet, search for sweet picture...mmg nak buat jadi background PC. The message p.s/ I still love you.... aku tujukan buat tunangku yang tersayang... hehe geli


Soalan 4
Kali terakhir makan PIZZA..?

Jawapan 4
Sebenarnya aku xpaham ape maksud soklan ni....kalau aku makan piza skrg ke, semalam ke, tahun lepas ke, ape kene mengena dgn award yang aku dapat ni.


Sebenarnya aku pun xtau bile, tapi yang pasti kak maya order online aku tumpang sekaki order lunch set. Bile tu xpasti ade dalam 2 bulan lepas kot....Aku nie bukan penggemar Pizza Hut sangat.


Soalan 5
Lagu terakhir anda dengar...?

Jawapan 5
Lagu Lenka -the show....office ni sunyi sepi xde radio pun, hp aku nyer ring tone kuar lagu tu...itu jer lah lagu yang paling last aku dgr setakat nie...


Soalan 6
Apa yg anda buat selain selesaikan tag nih..?

Jawapan 6
Tunggu ibu aku email kan gambar decor clock yang dibeli hari ni...


Soalan 7
Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape..?

Jawapan 7
1. Sayang @ Ayang = Fahril je yang panggil
2. ET= Bahasa diri di rumah dan sedara-mara yang terdekat
3. Kak et= Sepupu2 (Fafa, adeq)

Dah tu jer kot....

Soalan 8

Tag lagi 5 orang...


Jawapan 8
1. Fahril
2. Angah
3. Yot
4. Ibu
5. Shella


Soalan 9
Siapa orang No. 1...?


Jawapan 9
Nama penuh: Fahril bin Mohamed Dahlan
Status: Bertunang dgn 'ME'
Seorang kawan, seorang pendengar yang setia, seorang yang baik hati kdg2 leh buat org panas hati gak...tunangku.


Soalan 10
Katekan sesuatu pada org no, 5?


Jawapan 10
Shell....xsabonyer nak pergi Pulau Perhentian....nnt kita mandi sesama yek...


Soalan 11
No.3 ade hubungan ape dgn sape...?

Jawapan 11
Yot berhubungan rapat dengan family Pakcik Zahri sebab die anak pokcik Zahri la...lagi satu berhubungan intim (serius ke?) Dgn Gary Iskandar semenjak zaman Diploma lagi...Adalah dalam 7tahun. Ntah bila nak kawin ntah...


Soalan 12
Bagaiman pulak dengan no.2?


Jawapan 12
Angah nama penuh norhafiza Masoi. Die berhubungan dgn Faizal Abdul Hamid suami tercinta nya....Dah ade anak sorang Damia Qistina kalau xsalah la....


Soalan 13
Kata2 cinta dengan orang no.4...?

Jawapan 13
Senang jer....Ibu, et sayang kat ibu sangat.....engkaulah ratu hatiku....bila kuberduka engkau hiburkan selalu....Ibu.....Ibu....engkaulah RATU HATIKU


Soalan 14
Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang anda tag

Jawapan 14
1. Semua pasal die aku tau...nak tulis semua ker?
2. Angah pernah ade skandal sebelum kahwin la tapi....
3. Yot keje kat Damansara Utama, tiap2 hari g OU, if not, the curve, if not IKEA.
4. Ibu baru balik dari Umrah. Hari ni die bagi duit suh beli stok deco clork.
5. Shella budak muar. Bf nye masih kat Qatar bekerja kumpul duit nak kawin.


Pada yang kene tag...tunggulah aku tag malam nnt.

No comments:

Post a Comment