Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, November 9, 2010

Meluat betul!!

Pernah x terjumpa dengan org yang selalu membuat perkara yang boleh org meluat sangat tengok die. This morning, aku ade mintak tolong practical student kat tempat aku untuk tampalkan notis pemberitahuan. The notice is simple and the fact was there and the format aku dah guna lebih setahun yang lalu. Practical student ni, mintak permission kat Ah So andartu (bos aku) nak g tampal notis pemberitahuan. Die yang terkenal dgn suka mengubah hasil org, die buat lukisan yang sgt cantik kat ats kertas notis tu.... Die kate ini tak betul, ini tak betul siap bulat2 kan lagi. Kalau yang die conteng tu salah fakta atau info xperlah, aku leh accept tapi ni, die kate tak creative. WTF!! Dari jauh aku tgk menyirap jer...die nak tunjukkan yang die jaguh dan die punya paling creative ker? Ah So! Ini bukan pertandingan notis tercantik la... INi notis pemberitahuan yang ditampal dan akan dibuang setelah habis digunakan. Die suh practical student ni tadi redo benda yang sama but with some creative idea, such as letak box dalam box tu baru tulis info. Dah la suh budak tu buat, die nak pegi menyibuk kat tempat budak tu n arahkan "put here, put there, be more creative...". You are not suppose to do that thing Ah So. your work is more crucial then to redo someone work which is right. Then, the output yang die buat xde lah creative pun cuma bezanye ade border tepi. Sooo Piss off. Nape ade org cmni dalam dunia. Kalau semua benda nak kene buat 2 x atau lebih wpun dah betul dan benda tu sebenarnya sgt simple and xpayah supervision from a superior...sampai bile pun xsiap. Meluat tau...Hilangkan mood aku pagi nie... Dah la teman berbual xde... Sian budak practical tu, tersepit antara aku dgn Ah So tu.... Kalau xnak bg org buat, ko buat sendri semua la Ah So...
Ingatan kepada semua bos perempuan yang dah tua dan xkawin lagi... Kalau nak jadi perfectionist tu biarlah bertempat... Jangan terlampau menyibuk dan cerewet.. Orang tak suka. Org meluat. Jangan pk yang korang tu bagus sangat sbb jadi Manager ker ape ker... Korang ni merumitkan sesuatu benda yang simple. Jalan tu ade kat depan dan kita ada byk choice nak ikut, ade yang singkat ada yang jauh, please accept yang bukan semua orang otak sama dgn korang yang suka ikut jalan jauh dan berliku-liku.

2 comments:

  1. Wahahahahah.. maka aku pun gelak terguling2 dengan perasaan cam nak baca 3 kali lagik entry ko nih.. akekekkee.. satu je ayat nye utk dia.. "Bitchy!"...

    ReplyDelete
  2. Entry ni aku akan jadikan entri terbaik yang pernah aku hasilkan untuk dijadikan peringatan kepada semua andartu @ andalusia diluar sana yang memerlukan panduan pada masa kini dan akan datang.

    ReplyDelete