Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, November 4, 2010

Preparation for Wedding

Masih lagi cerita tentang persiapan perkahwinan... Perasan x kalau blog pasal kawin ni semua nye pompuan yang buat...Sebab pengantin lelaki xkesah baju ape, kasut ape, mak andam siapa, dan sebagainya...Kita yang pompuan ni lah yang beria-ia nak nampak cantik, ada majlis perkahwinan impian, baju nak design begini begitu, warna tema lah....itulah perempuan...Kalau diberi kuasa memilih untuk persediaan perkahwinan adelah lelaki, for sure warna pilihan adlh hitam, biru dan putih...

Sejak beberapa bulan ni, aku duk cari gmbar perkahwinan bertemakan warna Tiffany blue... Susah nak jumpa yang betul tiffany blue...Aku ni xlah pandai bab color tapi aku google dan buat reference tentang warna ni. Bukak fotopages, ade beberapa butik pengantin tu letak warna bukan tiffany blue tapi tulis situ tiffany blue...

Aku dah cari mak andam n amik pakej budget. Mak Andam ni yang mekap aku time tunang dulu... Kak Cikin namenye.... 2/7/2011 (Nikah), malam majlis potong kek, 3/7/2010 Sanding. Xde tukar2 baju sebab aku xnak n malas..no point la. Alhamdulillah dapat murah, mekap 3x, baju 2, pelamin. Belah Fahril lak, xbersanding cuma makan beradap, so hanya amik mekap n baju songket je...Semua sekali dalam RM1800. Aku dah bgtau aku nak warna yang mcm mane n design baju cmner... Die setuju n sonok rasenye...

Pelamin pelik tapi outstanding

Cake - Perfect Color Combination Tiffany Blue & Brown

Hmmm... Santiknyer....

Dark Tiffany Blue with Black lace

Just nice this color... Sweet sgt2 Tiffany blue with light blue.

Hmm.... Cantiknya xdapat nak bayangkan aku dalam bj yang berwarna tiffany blue ni... Lg cantik kal dpt kuwus time kahwin tu...xpe ct ade lagi 7 bulan & 4 minggu. Berusaha ke arah itu..
Bye2




No comments:

Post a Comment